معلمان باید با پرسیدن سؤالاتی در مورد تب سنج بیورر که دانش قبلی آنها را فعال می کند، توانایی یادگیری دانش آموزان خود را تحریک کنند. سوالات باید با پایان باز باشد و توجه دانش آموزان را بر حل مسائل علمی متمرکز کند.
چنین سوالاتی درک متن زبان آموزان را تقویت می کند و یادگیری علوم را بهبود می بخشد. معلمان همچنین باید دانش آموزان خود را به بحث و گفتگو و پیش بینی های معقول دعوت کنند.
آنها باید از دانش آموزان در به کارگیری سیستم زبان رسمی علم برای معنا بخشیدن به پدیده های فیزیکی اطرافشان حمایت کنند. آموزش الکترونیکی یکپارچه به دانش آموزان کلاس سوم کمک کرد تا درک مفهومی عمیق تری از دما و گرما ایجاد کنند.
این به آنها اجازه داد تا ارائه هایی را برای نشان دادن دانش مفهومی خود آماده کنند. این رویکرد به دانش آموزان کمک کرد تا شایستگی های کلیدی در علوم را به دست آورند.
همچنین علاقه دانش آموزان به علوم را افزایش داده و به آنها در درک پیوند بین موضوعات مختلف کمک کرده است. با بهترین دانش ما، اجرای گسترده ICT در یادگیری مبتنی بر تحقیق مفاهیم دما و گرما برای دانش آموزان کلاس سوم هنوز گزارش نشده است.
بنابراین رویکرد ما هم جدید و هم مؤثر است. فناوری های اطلاعات و ارتباطات می توانند به طور موثر در یادگیری مبتنی بر تحقیق ادغام شوند. یادگیری فعال مبتنی بر تحقیق مستلزم مشاهده پدیده های طبیعی است.
فناوری اطلاعات و ارتباطات مدرن میتواند برای اجازه دادن به دانشآموزان برای انجام مشاهدات خود استفاده شود. آزمایش های واقعی از راه دور قابل دسترسی از طریق اینترنت می توانند برای مشاهده پدیده های طبیعی در طول زمان مورد استفاده قرار گیرند.
آموزش الکترونیکی را می توان در آموزش علوم دبستان ادغام کرد تا دستورالعملی مؤثر و روشن ارائه کند که از درک مکانیسم های علی کودکان خردسال پشتیبانی می کند.
هدف از آموزش علوم ارائه مقدار معینی از دانش است. با این وجود، آماده سازی دانش آموزان برای کسب دانش مستقل و حل مسئله نیز مهم است.